Pokiaľ kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, uvedie vo svojej objednávke svoje IČO, má sa za to, že koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania, ak predajcovia spoločne s uzavretím zmluvy neoznámi opak.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14 dňoch sa preto na vás nevzťahuje.
Vyskúšanie znamená otestovanie všetkých funkcií, ktoré má tovar spĺňať podľa požiadavky zákazníka. Nemalo by však dôjsť k jeho opotrebovaniu. Výnimku tvorí tovar uvedený v odseku " Môžem vrátiť všetok tovar z vašej ponuky? "
Ak to nie je vyslovene nutné, neodlepujte ochranné fólie displejov a lesklých častí tovaru a samolepky výrobcu. U ochranných skiel telefónov / tabletov fólie neodlepujte vôbec.
Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Aj napriek tomu ale máme nárok na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Ide o sumu, ktorá je vždy individuálne posúdená a následne započítaná s čiastkou za vrátený tovar.
V prípade, že bude tovar vrátený kupujúcim poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody jemu tým vzniknutej. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
Vrátený tovar musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, ktoré bolo súčasťou predajného balenia. Pokiaľ bude chýbať časť obsahu balenia, máme právo znížiť vrátenú sumu o hodnotu chýbajúceho príslušenstva.
Všeobecne nie je možné v rámci 14-dňovej lehoty vrátiť tovar v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť (napríklad slúchadlá do uší, kefky, holiace strojčeky, zdravotné pomôcky a pod.) alebo tovar dodaný zákazníkovi elektronicky napríklad licenčný kľúč od softvéru. Vrátený tovar, ktorý nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov, zašleme späť na náklady kupujúceho, alebo zaistíme jeho ekologickú likvidáciu.
Máte právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa nasledujúceho po dni, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba (iná ako prepravca) prevezmete poslednú dodávku tovaru.
Tovar starostlivo zabaľte, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Originálne balenie nie je vhodným prepravným obalom. Prosíme zákazníkov, aby tovar aj s pôvodným obalom (krabičkou, vreckom) pri vrátení zabalili do ešte jedného obalu (krabice, atď.), ktorý bude slúžiť ako obal prepravný. Originálny obal od tovaru (vrátane hnedých kartónových krabičiek napr. od batérií či príslušenstva k vysávačom) neslúži ako obal na prepravu zásielky. Na tieto obaly teda prosím nepíšte ani nelepte napr. štítky s adresou. Ďakujeme za pochopenie. Zásilku viditelně označte číslem objednávky nebo faktury.
Tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od tejto zmluvy, pošlite späť alebo ho odovzdajte na adrese:
Sunnysoft s.r.o - vrácení zboží
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Česká republika
alebo balíček zadarmo odovzdajte na príjmovom mieste Zásielkovne ako Spätnú zásielku s kódom "93921935"
Neposielajte balíky na firemnú adresu prostredníctvom služby Packeta medzi nami, ktorá je určená na posielanie medzi jednotlivcami a balíky, ktoré nebudú doručené po hodinách skladu, sa vrátia odosielateľovi ako nedoručené.
Niektoré tovary z našej ponuky nie je možné napr. z hygienických dôvodov vrátiť v 14-dňovej lehote. Tento tovar prosím nezasielajte.
Pre rýchlejšie vybavenie doporučujeme priložiť vyplnený formulár odstúpenia od zmluvy, ktorý je na stiahnutie vo formáte MS WORD a PDF
Ak sa rozhodnete vrátiť tovar bez udania dôvodu v lehote 14 dní, máte nárok na vrátenie čiastky zodpovedajúcej kúpnej cene vrátane dopravného. V prípade, že ste si zvolili iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru (napríklad doručenie prepravnou službou s expresným doručením), budú vám vrátené náklady na dodanie tovaru vo výške najlacnejšieho ponúkaného spôsobu dodania tovaru. Zákazník vždy hradí poštovné spojené s vrátením tovaru.