Powermonkey eXtreme (čierna) - solárna exteriérová záložná nabíjačka 9000 mAh
Powermonkey eXtreme (čierna) - solárna exteriérová záložná nabíjačka 9000 mAh
Powermonkey eXtreme (čierna) - solárna exteriérová záložná nabíjačka 9000 mAh
+ 8 ďalších

Powermonkey eXtreme (čierna) - solárna exteriérová záložná nabíjačka 9000 mAh

Objednávací kód: PPW-060
Zdieľať na Facebooku
Kopírovať odkaz

Predaj ukončený - tovar už nie je možné objednať.

EAN: 5060176982536Produktové číslo: PMEXT003
4,5
100+
zákaznikov zakúpilo
100%
zákazníkov odporúča
Zaujíma vás niečo, čo ste v popise nenašli? Spýtajte sa v diskusii.


Videá:
Video "powertraveller-powermonkey-extreme-vs-ric-potter.mp4":

Powermonkey Extreme
Doba nabíjení ze sítě
Dobrý den,

je někde uvedeno, za jak dlouho se nabije ze sítě? Po pěti hodinách v zásuvce je na 55% ...
Churchill (25. 6. 2014, 17:06)
Re: Doba nabíjení ze sítě
Plné dobití za 11 hodin ...
Churchill (25. 6. 2014, 22:48)
Kompatibilita
Dobrý den,

předpokládám, že s typem telefonu Nokia Lumia 620 nebude problém?

Jak to bude s vysílačkou Motorola TLKR T80?


Děkuji za odpověď.
Michal (13. 3. 2014, 12:07)
Re: Kompatibilita
Dobrý den,

s telefonem Nokia určitě problém nebude. Co se týká vysílačky Motorola, nemám bohužel jak vyzkoušet. Pokud ale bude sedět jeden z přibalených konektorů a výstupní výkon, neměl by být problém.
...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (14. 3. 2014, 15:32)
oprava
Dobrý den,nevíte kde se dá opravit powermonkey? Děkuji.
thomas (3. 3. 2014, 19:12)
Re: oprava
Dobrý den,
výrobce nedisponuje servisem v ČR. Opravy ( v rámci záruky ) se tak řeší výměnou za nový kus u prodejce, pokud se zde závada projeví.

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (5. 3. 2014, 17:57)
Konektory
Dobrý den,

vím, že powermonkey extreme má dvě možnosti výstupu proudu, bud klasika nebo silnější AC zdroj, který má až 2 Ampéry. Zajímalo by mě, jestli má člověk raději používat slabší na dobíjení telefonu HTC Desire 500 nebo silnější s 2 ampéry, což překračuje i dodávanou nabíječku pro HTC, která má výstup jen 1A. Bojím se, abych nezničil baterii v mobilu. Děkuji za odpověď.
Pavlis (6. 11. 2013, 19:43)
Re: Konektory
Dobrý den,

udávané hodnoty jsou maximální, které je schopna nabíječka zařízení poskytnout k odběru. Záleží na zařízení, kolik proudu chce odebírat. Baterii nezničíte. Pokud budete používat 2A port, je možné, že se Vám telefon bude dobíjet rychleji.

S pozdravem
Bukovský Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Bukovský Ondřej (16. 11. 2013, 12:02)
Obsahuje USB samici? Dobije má zařízení?
Dobrý den,

líbí se mi váš produkt, ale před koupí bych si rád ověřil pár věcí.

1. Zajímalo by mě, zda obsahuje balení i USB samici, abych mohl dobíjet zařízení, které mají klasický USB konektor, jednoduše, aby zařízení, která jdou dobíjet pomocí USB třeba z notebooku šli napojit i na tuto nabíječku. Zkrátka místo zastrčení klasického usb do notebooku, by se to dalo do té USB samice.

2. Zvládne zařízení nabýt moji kameru?
Informace z baterky: 3.7V 1050mAh
Zdroj: Output - +5V, 1A, 5W max

Děkuji za odpovědi
Andre (11. 10. 2013, 22:59)
Re: Obsahuje USB samici? Dobije má zařízení?
Dobrý den,

dotaz č. 1: Ano v balení je kromě jiných konektorů i konektor USB host (samice).
dotaz č. 2: ano zvládne.


...

S pozdravem
Šlemín Ondřej
www.SUNNYSOFT.cz
Šlemín Ondřej (15. 10. 2013, 15:24)
Adaptér 220 voltů
Dobrý den, lze použít i jiný AC adaptér do sítě pro nabití akumulátoru, než přiložený? Konkrétně z lumie 920. Někde jsem originální ztratil a tak hledám náhradní řešení. Případně jej lze doobjednat?
Děkuji za odpověď.
Jarda (20. 8. 2013, 10:51)
Re: Adaptér 220 voltů
Dobrý den,

adaptér z Lumie 920 použít nemůžete, potřebujete adaptér s kulatým konektorem, v případě potřeby dokážeme objednat od výrobce náhradní adaptér.

S pozdravem
Šváb Jan
www.SUNNYSOFT.cz
Šváb Jan (22. 8. 2013, 10:42)
Re: Adaptér 220 voltů
Myslím, že technicky by to šlo. Nabíječka u Lumie je rozdělena na datový kabel a samotnou nabíječku, která je spojena usb. Původní nabíjecí kabel k power monkey mám, ten je osazen na jedné straně usb a na druhé kulatým konektorem do power banky. Jde mi jen o to, jestli nabíjení nabíječkou z Lumie nezničí power banku. Děkuji
Jarda (4. 9. 2013, 06:21)
Re: Adaptér 220 voltů
Dobrý den,

pravděpodobně byste tím zničil vnitřní elektroniku záložního zdroje.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (17. 9. 2013, 11:21)
Re: Adaptér 220 voltů
Po porovnání hodnot na nabíječce a power bance jsem to přesto zkusil a dobíjí bezvadně...
Jarda (1. 10. 2013, 22:03)
iPhone 5 kompatibilita
Pekny den,

Je zařízení kompatibilní d iPhone 5? Nejake zkušenosti?
David (1. 5. 2013, 19:40)
Re: iPhone 5 kompatibilita
Dobrý den,

ano, je to kompatibilní. iPhone 5 nabije za několik hodin.

S pozdravem
Skenderija Boris
www.SUNNYSOFT.cz
Skenderija Boris (10. 5. 2013, 15:38)
Nabíjení záložního akumulátoru přes solární panel
Zajímalo by mě, za kolik dní se nabije záložní akumulátor přes solární panely. Mám to na sluníčku už tři dny, ale žádný velký pokrok v nabití jsem neviděl.
Dále pak jsem s překvapením zjistil, že můj Samsung Note se odmítá dobít přímo ze solárních panelů a píše hlášku, že nabíjecí napětí je příliš vysoké a tudíž bylo přerušeno.
Jan (4. 7. 2012, 17:39)
Re: Nabíjení záložního akumulátoru přes solární panel
Dobrý den,

to je opravdu zvláštní chování solárního panelu. Máte možnost zastavit se u nás na pobočce. Vyzkoušíme to s jiným panelem, případně vyměníme.

S pozdravem
Skenderija Boris
www.SUNNYSOFT.cz
Skenderija Boris (10. 7. 2012, 11:16)
Re: Nabíjení záložního akumulátoru přes solární panel
Když jsem zkoušel nabíjet originál baterii, bylo vše v pořádku. Pokud jsem nabíjel baterii náhradní (u Vás zakoupenou), tak to psalo, že nabíjení bylo přerušeno kvůli vyššímu napětí. Takže to byla buď náhoda, nebo za to může baterie.
Někdy se s tím zastavím...
Jan (10. 7. 2012, 13:33)
Dynamno = nabíjanie powermonkey extreme batérie štvrtou cestou, vhodné iba pre cyklistov.
Na štvordňový cyklo-výlet som vyrazil s nabitou 9000 mAh batériou powermonkey extreme napojenou na solárny kolektor, ktorý som účelne pripevnil k bicyklu aby mi jednoducho počas jazdy dopĺňal energiu. Energiu som potreboval pre môj Samsung Galaxy tablet 7 palcový /4000 mAh batéria/ kde som mal otvorené dve aplikácie na trakovanie-mapovanie jazdy./MapMyRide,Tracky/ Čiže GPS stále zapnuté so značnou spotrebou energie. Počasie mi prialo, mal som krásny slnečný týždeň. Slnečný kolektor nebol schopný v mojom prípade /jazda na bicykli často aj v tieni stromov v anglickej krajine/ dostatočne dobíjať batériu. Prvé dva dni idem na pôvodné zásoby energie zo zásuvky ale potom keď mi už treba dobíjať tablet, kolektor už dokáže iba spomaľovať postupné odčerpávanie energie z batérie ktorú si ťahal tablet. Ale aj to je vcelku veľký úspech, že som počas 5 dní jazdy, 4 noci stanovanie,nebol závislý na
vonkajších zdrojoch energie pri citlivom používaní hlavného spotrebiteľa energie, tabletu./večer kontrola emailov, cez ďeň 3-4 fotky na facebook cez aplikáciu 3Dcompas/ Tiež som raz dobil malý mp3 prehrávač a mobil klasický SonyErickson. Tohto roku dobíjam 9000mAh batériu z powermonkey extreme už cez bicyklové dynamo Supernova Infinity 8, ktorého výstup regulujem cez regulátor nemecký E-werk a až z e-werku sa dá jednosmerny prúd tlačiť do powermonky extreme batérie. Krásne to funguje, až na to že som na E-werku nastavil výstup na 5,6V a 1,5A. A to som nemal robiť, pravdepodobne úplne stačí prúd 800mA. Batériu powermonkey extreme som po 20km jazdy odpálil aj napriek tomu, že deklaruje ochranu proti prebitiu a skratu. Otvoril som batériu a vypálená plošná doska bola zjavná, a krásne to smrdelo. Cez to všetko, zohnal som si druhú súpravu a s davkou opatrnosti pri nabíjaní budem naďalej užívať powermonkey jedinečnú batériu,
albinz (21. 6. 2012, 09:34)
Chybný návod
Nerozumím, proč je v balení návod v češtině na nabíječku o třídu nižší - Powermonkey-eXplorer. A proč také, když se podívám na návod originální, je tam graficky vyobrazeno zařízení s více výstupy a vstupy, než je na přístroji v reálu …
Jan (18. 6. 2012, 22:47)
Re: Chybný návod
Dobrý den,

české návody se dodávají k výrobku v našem skladu, došlo k záměně návodu, za chybu se omlouváme. Pokud budete chtít zaslat spárný návod, ozvěte se prosím.

Děkuji.

S pozdravem
Šváb Jan
www.SUNNYSOFT.cz
Šváb Jan (13. 7. 2012, 14:13)
Nabijeni
Dobry den,
zajimalo by mne, jak se ma akumulator spravne chovat pri nabijeni. LCD na mem kusu totiz pri nabijeni neustale sviti (ukazatel nabijeni po nekolika vterinach zhasne, ale podsviceni je nepretrzite) a to i pri dobijeni pres solarni panel. Je toto standartni chovani? Prislo by mi logicke, kdyby ne.

Dale by mne zajimalo, jakou funkci ma vyvolat dvoji poklepani a dotykovy panel. Originalni manual pise neco a jakem si "auto-off", ve Vasem ceskem prekladu pak uvadite "aktivuje permanentni zobrazeni progresu nabijeni". Ja po dvojim poklepani nepozoruji nic (ani pri nabijeni).
Mam vadny kus?
Martin R. (5. 11. 2011, 12:43)
Powerbank
Dobrý den,koupil jsem si ten výrobek a po dvou dnech přestal nabíjet telefony,na vaší prodejně došlo k výměně za jiný a tento zase po několika zapnutí a vypnutí nelze vůbec zapnout.Jelikož mě tento výrobek zklamal a ztratil jsem k němu důvěru,ptám se,jestli mi vrátíte peníze,nebo jen zase provedete výměnu.Děkuji za odpověď
Filip (12. 8. 2011, 16:18)
Re: Powerbank
Mně se to také stálo, po týdnu už nešel vůbec zapnout. Asi výrobní váda, což by vysvětlovalo, proč výrobek už není dostupný. Škoda.
Jan (23. 9. 2011, 13:38)
REKLAMACE BATERIE
Z vlastní praxe vím, že pevně zabudované akumulátory (tedy nevýměnné) prakticky při častém používání během 18 až 20 měsíců ztratí velkou část kapacity a jsou dále prakticky nepoužitelné. V rámci platné záruky nemohu do zařízení zasáhnout, jak se v takovém případě zachová prodejce? U růrných prodejců se praxe různí, někteří výrobek vymění, někteří odešlou do servisu (1 měsíc jste bez výrobku), někteří rovnou vrátí peníze... A jak u vás?
VNet (4. 8. 2011, 13:19)
Re: REKLAMACE BATERIE
Dobrý den,
tyto výrobky jsou při dané závadě přezkoušeny přímo na našich pobočkách a pokud se závady projeví, výrobek je vyměněn za nový kus. Výměna je obvykle řešena v rámci 1 dne a dále dle skladových zásob.
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (5. 8. 2011, 17:27)
rozbité?
Dobrý den,
po cca týdnu používání začala powerbanka reagovat naprosto jinak, než by měla a navíc teď už jen bliká a nabíjí se(solar i zásuvka), jinak se mi nedaří s ní nic nabít. Nejdrastičtější, do jsem tomu udělal, bylo, že jsem to asi na 20 min vyndal z poudra.
Uvažuji o reklamaci, ale napřed bych se chtěl dotázat, jestli nevíte, co s tím?
Tom (2. 8. 2011, 20:35)
Re: rozbité?
Dobrý den,
u tohoto kusu je zřejmě vadný akumulátor. Doporučuji řešit jako reklamaci, popř. prosím o kontaktování [email protected] .
...

S pozdravem
Jaroš Luboš
www.SUNNYSOFT.cz
Jaroš Luboš (5. 8. 2011, 17:29)
hmotnost panelu a akumulátoru zvlášť
Dobrý den,
rád bych se zeptal na hmotnost baterie a solárního panelu zvlášť. Solární panel bych s sebou někdy nosil a někdy jen samotný akumulátor. Nyní máte "na cestě" a já bych se chtěl stavit osobně. Kdy by zboží asi tak dorazilo k Vám na prodejnu? Je lépe si ho nyní hned rezervovat po internetu nebo můžu pak i osobně?
Děkuji.
Zbyněk (24. 6. 2011, 09:47)
Re: hmotnost panelu a akumulátoru zvlášť
Dobrý den,

prodejci vam zbozi mohou zvazit jakmile bude dostupne. Obratte se primo na prodejnu kde by jste si chtel zbozi odebrat.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (28. 6. 2011, 14:28)
SOLÁRNÍ PANEL
Solární panel nikdy nedobije akumulátor do plna. Max 80-90 procent , jinak produkt je fakt kvalitně udělaný.
zdeněk (16. 6. 2011, 14:05)
Re: SOLÁRNÍ PANEL
Dobrý den,

to je v podstate vlastnost lithiovych baterii, kdy ke konci nabijeni se proud snizuje az na nulu. V podstate se da povazovat lithiovy akumulator plne nabity i pri na 90-95% protoze zbylych par procent se do akumulaturu dostane uz jen opravdu velmi malo mA.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (17. 6. 2011, 11:56)
Re: SOLÁRNÍ PANEL
Přesto je neskutečně výkoný, a zdroj nabytí telefonu, ipodu a reproduktoru, skoro nepozná, ubyde jedna jediná čárka. A při připojení zroje na solární panel je zdroj do hodiny dobitý.
Stoji to hodně peněz ale je to TOP PRODUKT.
zdeněk (17. 6. 2011, 23:44)
SOLÁRNÍ PANEL
Solární panel nikdy nedobije akumulátor do plna. Max 80-90 procent , jinak produkt je fakt kvalitně udělaný.
zdeněk (16. 6. 2011, 14:05)
nabijeni
Dobry den, jeste bych mel jeden dotaz, dokaze ta power banka se nabijet a soucasne nabijet telefon? Jsem si to predstavoval tak, ze mam pripojenej mobil k power bance a ta se nabiji ze solarnich panelu. Dekuji
Pedro1 (31. 5. 2011, 16:49)
Re: nabijeni
Dobrý den,

na vystupu ma 700mA, tedy stejne jako bezne nabijecky. Myslim ze to bude stacit jen k nabiti telefonu.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (2. 6. 2011, 15:42)
Re: nabijeni
Ano, vyzkoušeno v praxi v lese :-)
sebastian sehnal (17. 6. 2011, 12:11)
Dostupnost
Dobrý den, prosím kdy bude nabíječka dostupná? Případně jak dlouho po objednání? Děkuji.
mmm (31. 5. 2011, 11:54)
Re: Dostupnost
Dobrý den,

uz jsou skladem v sede a modre, zde
Cerna je zatim na objednavku do cca 10-14ti dni.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (2. 6. 2011, 17:06)
nabijeci proud
Dobry den, co si mam predstavit pod "výstup: 5V 700MAh ad DC port 2,1A", ze to ma dva vystupy? A jeste, jestli nevadi, ze by se telefon nabijel 2.1A, kdyz na nabijecce k telefonu mam nabijeci proud 1A.
Pedro1
Pedro1 (26. 5. 2011, 21:17)
Re: nabijeci proud
Dobrý den,

Je to přesně tak jsou tam dva výstupy. USB dává 1 A a je určen pro telefony a a druhý (kulatý)přes redukci USB dává 2,1A a ten je určen pro tablety jako je iPad, Galaxy Tab a další, kteří se dostávají na trh.
Horejsek Michael (31. 5. 2011, 14:38)

Vložiť otázku do diskusie

 
Odoslaním príspevku súhlasíte s pravidlami diskusie.

Pravidlá diskusie:

Prosíme, píšte príspevky k téme, aby bola diskusia prínosná ostatným. Diskusia je moderovaná - prevádzkovateľ si vyhradzuje právo príspevok redakčne skrátiť, presunúť do inej diskusie a nevhodný príspevok zmazať. Nevhodnými sú predovšetkým protizákonné, vulgárne, tematicky alebo inak nežiaduce príspevky.

Formulár je proti spamu chránený službou Google Recaptcha. Ochrana súkromia Zmluvné podmienky

Parametre

Napájanie a batérie
Max. prúd2100 mA
Kapacita vstavaného akumulátora9000 mAh
Komunikácia
Typ konektora

Typ konektora

Typ hlavného nabíjacieho a dátového konektora. Údaj potrebný pri výbere príslušenstva.

microUSB, miniUSB, USB 2.0, Samsung, Nokia 2mm, Nokia 3.5mm, Sony Ericsson, Apple 30pin, Špeciálny
Konštrukcia, materiál a farba
Vodotesné, prachotesné

Vodotesné, prachotesné

Zvýšená odolnosť proti vode (miera odolnosti v popisku) alebo prachu.

Áno
Farba

Farba

Farba udávaná výrobcom v označení tovaru. V prípade kombinácie farieb je to prevažujúci farba.

sivá
Ostatné
Má solárný panelÁno

Popis a špecifikácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Obrázky majú len informatívny charakter.

Aktuálna skladová dostupnosť zobrazuje online počet dostupných položiek v predajniach a v našich skladoch. V cene tovaru sú už zahrnuté poplatky za likvidáciu elektroodpadu podľa zákona č. 185/2001 Z. z. a poplatky za autorské práva podľa vyhlášky č. 488/2006 a č. 408/2008 Z. z. v znení neskorších predpisov, ak sa na výrobok vzťahujú.