Powerchimp (sivý) - záložný zdroj a nabíjačka pre dve batérie AA
Powerchimp (sivý) - záložný zdroj a nabíjačka pre dve batérie AA
Powerchimp (sivý) - záložný zdroj a nabíjačka pre dve batérie AA
+ 24 ďalších

Powerchimp (sivý) - záložný zdroj a nabíjačka pre dve batérie AA

Objednávací kód: PPW-009
Zdieľať na Facebooku
Kopírovať odkaz

Predaj ukončený - tovar už nie je možné objednať.

4,4
5+
zákaznikov zakúpilo
100%
zákazníkov odporúča

Powerchimp je naozaj malá a ľahká záložná nabíjačka so svietidlom na dve AA batérie od spoločnosti Powertraveller. Dva dobíjacie Ni-MH akumulátory AA (každý s kapacitou 1800 mAh) sú súčasťou balenia. Vďaka veľkému množstvu redukciou v balení ju využijete pre väčšinu dnešných telefónov, PDA, komunikátorov či MP3 prehrávačov. Akumulátory je možné nabíjať vhodnou nabíjačkou, alebo priamo v Powerchimp za pomoci priloženého USB kábla. Je možné nabiť aj pomocou solárnej energie prostredníctvom Solarmonkey . V neposlednom rade si v prípade núdze môžete kdekoľvek kúpiť dve akejkoľvek AA batérie, jednoducho vložiť do powerchimp a dobiť váš telefón, pda či mp3. Vďaka svojim malým rozmerov ľahko padne do vrecka a tak ho môžete mať stále so sebou.

Poznáte to. Ste mimo domova a nutne si potrebujete zavolať alebo stiahnuť e-maily …, ale vaša batéria je bez energie (opäť), relaxujete na nádhernej pláži a váš iPod práve hrá posledný pesničku pred vybitím. Alebo ste na horách, pozeráte sa dole na neuveriteľnú krajinu a váš fotoaparát má vybitú batériu.


Sunnysoft odporúča:

  • Nenabíjajte Powerchimp starými nabíjačkami Nokia! Aj napriek tomu, že nabíjačky majú rovnaký vstupný konektor, jedná sa o pulzný zdroj, ktorý zničí vnútornú elektroniku Powerchimpu!
  • baterky nabíjajte priamo v Powerchimu dodávaným USB káblom alebo z elektrickej zásuvky voliteľnou cestovnou nabíjačkou Powertraveller
  • dodávané batérie možno dobiť aj v akejkoľvek kompatibilnej externej nabíjačke
  • v prípade núdze možno s Powerchimp pre dobitie telefónu použiť akékoľvek bežne dostupné alkalické batérie.
  • Powerchimp nie je kompatibilný s Apple iPhone/3G. iPhone patrí medzi najnáročnejšie mobilné zariadenia. Pre jeho záložné dobíjanie voľte výkonnejšie produkty Powermonkey-classic alebo Powermonkey-eXplorer .
  • Powerchimp je určená najmä pre klasické mobilné telefóny, ktoré majú kapacitu batérie okolo 900 mAh a nie sú tak energeticky náročné. Pre výkonnejšie mobilné zariadenia ako sú PDA či komunikátory s veľkou spotrebou voľte radšej výkonnejšie nabíjačky Powermonkey-classic alebo Powermonkey-eXplorer .

Maximálna rezervné energie pre:

  • Všetky iPody – 20 hodín / 4 hodiny pri sledovaní videa
  • Mobilné telefóny – 48 hodín standby a 4 hodiny hovoru
  • PSP – 2,5 hodín
  • MP3/MP4 – 3 hodín
  • PDA – 24 hodín

Nabíjacie časy:

  • USB nabíjanie: 5 hodín do plného nabitia

Technické parametre:

  • Kapacita: 3600 mAh (dodávané akumulátory)
  • Vstupné napätie: 4,5 – 5,5 V
  • Vstupný prúd: 500mA
  • Výstupné napätie: 5,5 V
  • Výstupný prúd: 450 mA max
  • Váha: 20g + batérie
  • Rozmery: 92 × 40 × 24

Obsah balenia:

  • Powerchimp
  • Nokia, Nokia Mini, Motorolla V66, Samsung E900 a Sony Ericsson široké konektory
  • 1 x Mini USB pre chytré telefóny, PDA a iné zariadenia
  • 1 x samica konektora USB pre použitie s vhodným káblom vášho zariadenia
  • 1 x iPod / iPhone konektor
  • 1 x konektor pre Sony PSP
  • Kábel pre nabíjanie z notebooku cez USB
  • Čierny cestovné vrecúško
  • 2 × AA dobíjacie batérie (2 × 1800mAh) + dve redukcia na AAA batérie

český návod na stiahnutie tu

Zaujíma vás niečo, čo ste v popise nenašli? Spýtajte sa v diskusii.


Videá:
Video "powerchimp.flv":

Video "powertraveller-powerchimp-4a.mp4":

Video: powertraveller-powerchimp-4a-battery-charger1080p-h-264-aac.mp4:
uváděná kapacita
Dobrý den, obávám se, že je špatně uvedena kapacita. Pokud je v přístroji použita sériová (jinou asi nelze očekávat) kombinace AA článků 1800 mAh, tak má celá baterie článků stále kapacitu 1800 mAh, bez ohledu na to, zda ty články jsou dva, tři, nebo je jich milión. Sériovou kombinací naroste pouze napětí, a tedy to, co bude větší, budou watthodiny, ne ampérhodiny.

Ono by ostatně vůbec asi bylo lepší uvádět (alespoň jako druhý údaj) watthodinovou kapacitu, protože při rozdílu napětí na baterii a na výstupu (je tam měnič) je vlastně ten ampérhodinový údaj (bez uvedení vztažného napětí) pro účely nabíjení o ničem.
MaF505 (9. 6. 2013, 22:22)
ochrana proti vybijeni
Dobrý den,
Má nabíječ ochanu proti vybíjení baterie telefonu při poklesu napětí v aku Powerchimpu? Tedy pokud již není schopen Powerchimp telefon nabíjet a nezatěžovat tak baterii telefonu?
Vlastním HTC Wildfire S s kapacitou akumulátoru 1230mAh a potřebuju prodloužit jeho životnost o cca 2-3 hodiny se zapnutou GPS. Je tento přístroj vhodný?
Ještě bych se rád zeptal proč doporučujete Powermonkey Discovery s kapacitou 3500mAh oproti tomuto výrobku s kapacitou (dle baterií) 3600mAh?
Předpokládám, že Discovery má Li-pol(on) akumulátor s vyšším napětím a tedy nedochází k takovému "ždímání" baterií při vytváření 5.5V z 2.4V ?
Děkuji za odpověď.
Petr (19. 8. 2012, 18:44)
Re: ochrana proti vybijeni
Dobrý den,
ochranu proti vybíjení tato nabíječka má. Tato nabíječka ale není pro nabíjení smartphonů úplně vhodná díky své nižší kapacitě. Pro Vaše potřeby by byla vhodnější silnější nabíječka, např. i Vámi zmiňovaný Powermonkey Discovery, která má opravdu vyšší kapacitu a navíc nevznikají takové energetické ztráty při transformaci z cca 2,5V na 5,5V, potřebných k nabíjení přístroje. nabíječky Powerchimp jsou navržené pro dobíjení obyčejných telefonů, které nemají tak velké nároky na spotřebu el. energie, jako smartphony.

S pozdravem
Lefner Aleš
www.SUNNYSOFT.cz
Lefner Aleš (27. 8. 2012, 16:20)
Kapacita s bateriemi 2500 mAh
Jakou dostanu odhadovanou kapacitu, pokud použiji baterie běžné dobíjecí 1,2V 2500 mAh
RK (30. 7. 2012, 00:40)
Re: Kapacita s bateriemi 2500 mAh
Chci nabíjet Samsung Galaxy I přes USB
Díky za info
RK (30. 7. 2012, 00:44)
Re: Kapacita s bateriemi 2500 mAh
Dobrý den,

Pro tento model je vhodnější a doporučuji Powermonkey Discovery :

http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-066/zalozni-zdroj-a-nabijecka-powermonkey-discovery-3500mah.html
...

S pozdravem
Bednář Josef
www.SUNNYSOFT.cz
Bednář Josef (31. 7. 2012, 17:28)
nabíjení
Dobrý den,na kolik % by měla nabíječka nabít SE neo ?
Milan (24. 6. 2012, 10:20)
Re: nabíjení
Dobrý den,

to nelze odhadnout, velmi také záleží, jaké použijete baterie. Nepočítejte ale s nějakým velkým dobitím, je to spíše nouzový zdroj, pokud Vám dojde baterie a potřebujete si nutně alespoň zavolat.

Chcete-li záložní zdroj, na který se můžete opravdu spolehnout, že Vám dobije telefon na plno, doporučuji tento produkt:
http://www.sunnysoft.cz/zbozi/102PPW-066/zalozni-zdroj-a-nabijecka-powermonkey-discovery-3500mah.html

S pozdravem
Adámek Martin
www.SUNNYSOFT.cz
Adámek Martin (8. 7. 2012, 09:27)
Vystupni napeti
Dobry den,
muj dotaz souvisi s jednim parametrem toho zalozniho zdroje. Vystupni napeti zarizeni je uvadeno 5V, pochybuji vsak, ze je zarizeni schopno z 3V z baterii o 3600mAh (a spise min, protoze nabijeci baterie ma napeti cca 1,3V pri plnem nabiti, takze soucet 2,6) transformovat napeti 5V pri 450mA po delsi dobu.
Proto se tazi, jestli nevite, jaka je hodnota napeti napr. po 10 minutach nabijeni? Ptam se, protoze pri dobijeni baterii (hlavne v PDA a dalsich modernich zarizenich, kde jsou baterie s hodnotou vystupniho napeti cca 3,5 V) dochazi pri nabijeni prilis nizkym napetim k znacne rychlejsimu opotrebeni baterie.
Dekuji!
fisity (20. 5. 2012, 19:00)
Re: Vystupni napeti
Dobrý den,

ano, výstupní napětí záložního zdroje Powerchimp (dále ZZP) je skutečně 5V (přesně 5,5V) a toto napětí dokáže udržet po celou dobu nabíjení. ZZP má zabudovaný měnič, díky kterému lze napětí 5V udržet i při postupném vybíjení baterií, avšak za cenu poklesu proudu. Pokud jsou baterie vybité natolik, že ZZP již nedokáže napětí udržet, ZZP se sám vypne.

S pozdravem
Pavel Horák
www.SUNNYSOFT.cz
Malatinský Miloslav (24. 5. 2012, 14:15)
Re: Vystupni napeti
Tak to me prijemne prekvapuje, protoze u vyrobku za tuto cenu bych takovou kvalitu necekal.
Dekuji Vam za informaci!
ZZP jdu ihned objednat...
fisity (26. 5. 2012, 12:13)
vybijeni orig.baterii
dobry den, chtel bych se zeptat, jak je to s rychlosti vybijeni baterii u tohoto produktu. Jak dlouho po dobiti se energie uchova. Predpokladam, ze powerchimp zadnou ochranu proti vybijeni nema, jako napr. powergorilla a jine. Dekuji predem za odpoved.
Jirka (11. 7. 2011, 02:14)
Solární nabíječka AA
Dají se v tom nabíjet akumulátory NiMh pomocí Solarmonkey?
karel743 (7. 7. 2011, 20:31)
Re: Solární nabíječka AA
Dobrý den,

ani dají.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (13. 7. 2011, 12:11)
výkonnější baterie
Jdou použít baterie s větší kapacitou (dokáže je PCH úplně nabít?)než ty dodávané s powerchimpem? Je kompatibilní s Optimus 3D?
Janek (13. 6. 2011, 17:08)
Re: výkonnější baterie
Dobrý den,

muzete pouzit libovlne AA baterie. To jestli nabije baterii naplno zavisi hlavne na tom, jakou bude mit kapacitu. S LG Optimus kompatibilni je.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (17. 6. 2011, 12:12)
Samice USB
Dobrý den, chtěl bych jen ujistit, zda je v balení samice USB, aby bylo možno připojit vlastní USB kabel, například s koncovkou micro USB.

Děkuji za odpověď
Honza (8. 5. 2011, 18:51)
Re: Samice USB
Dobrý den,
1 x samice konektoru USB pro použití s vhodným kabelem vašeho zařízení
...

S pozdravem
Nedoma Michael
www.SUNNYSOFT.cz
Nedoma Michael (9. 5. 2011, 10:12)
Lze pro navigace?
Dobrý den. Je tento přístroj vhodný též pro nabíjení navigací? Např. Mio Moov, napětí a proud 5V a 1A? Děkuji
Aleš (21. 2. 2011, 19:29)
Re: Lze pro navigace?
Dobrý den,

pokud vím, tak Mio Moov mely vsechny modely miniusb a ten v balení je, takže pouzit pujde.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (24. 2. 2011, 15:53)
Dell Streak
Dobrý den,

nabíječku máte v seznamu příslušenství k Dell Streak. Bude tedy po připojení datového kabelu do přiložené samice USB správně nabíjet?


děkuji
Zdenek (11. 2. 2011, 12:04)
Re: Dell Streak
Dobrý den,

bohužel nebude fungovat s Dell Streak. Má speciální konektor k nabíjení.

S pozdravem
Kropáček Filip
www.SUNNYSOFT.cz
Kropáček Filip (24. 2. 2011, 15:46)
nokia e 52
Můžete toto zarizení doporučit pro Nokii N52? Zrejme bude potreba redukce pro konktor, že?
Miloš (4. 2. 2011, 13:56)
Re: nokia e 52
Nemyslíte spíš E52? Pokud ano, tak použít lze, vše potřebné je v balení.
Kropáček Filip (7. 2. 2011, 15:49)
Re: nokia e 52
ano,myslel jsem Nokii E 52. Ta má nabijení pres mikro usb. Dle vaší odpovedi soudím, že dokupovat redukci netřeba.
Miloš (7. 2. 2011, 21:16)
Re: nokia e 52
Ano lze, microusb konektor je v baleni.
Kropáček Filip (11. 2. 2011, 11:44)
Re: A co HTC TyTN II?
"Vašek" napsal: Dobrý den,
půjde kvalitně nabíjet HTC TyTN II? a je součástí konektor pro SonyErikson T630? Děkuji.

DObrý den, určitě půjde, ovšem raději bych doporučil novější model V2. Pro SE T630 je potřeba dokoupit ještě koncovku v ceně kolem 150,- pokud chcete objednat obraťte se na mail [email protected]
Kropáček Filip (24. 11. 2009, 11:37)
A co HTC TyTN II?
Dobrý den,
půjde kvalitně nabíjet HTC TyTN II? a je součástí konektor pro SonyErikson T630? Děkuji.
Vašek (21. 11. 2009, 14:36)
Re: Záložní nabíječka Powerchimp na dvě AA baterie (šedá)
Za Sunnysoft jen mohu dodat, že jsme zatím prodali několik set těchto nabíječek a s podobným problémem jsme se nesetkali.
Kropáček Filip (9. 6. 2009, 12:47)
powerchimp
Koupil jsem si nabíječku za účelem nabíjení HTC Touch.Nabíječka se zahřívala a vybíjela veškeré aku natolik,že se jednalo prakticky o zkrat monočlánků.Po třetí reklamaci mi naštěstí vrátili peníze.Je to skvělý nápad,ale realizovaný špatným výrobkem.Podobné,ne-li stejné zkušenosti jsem měl s Powermonkey,takže byl rád všechny příznivce firmy Powertraveller varoval
Jan Svoboda (8. 6. 2009, 18:45)
Re: Nabijeni HTC Touch HD
"Dan" napsal: Dobry den, chtel bych se zeptat, jestli je mozne nabijet touto nabijeckou HTC Touch HD. Oboji jsem koupil ve Vasem obchode pred 14-ti dny. S originalnimi clanky 1800 mAh dodavanymi s nabijeckou dobiji max 10-15% baterie v HTC. Pokud pouziji 2700 mAh clanky schopne prokazatelne davat 1.5 A az do kapacity 2500 mAh, dobiji max 20-25%, pak se nabijecka vypne. Vse samozrejme pri vypnutem zarizeni. Nabijecka se pomerne hodne zahriva. Je toto chovani normalni nebo muze jit o vadny kus?

Dobrý den, Nabiječka se zahřívá protože dochází k transformaci napětí to je v pořádku. Monočlánky mají napětí 1,2V a vaše zařízení vyžaduje 5 V. Při transformaci dochází k úbytku výstupní kapacity, která se dle druhu mobil. zařízení s dodávanými bateriemi pohubuje kolem 1000 mAh. Vaše HD by to tedy mělo dobít minimálně ze dvou třetin. Pokud se jedná pouze o 15% jak píšete, zřejmě máte vadný kus. PowerChimp je určena spíše pro klasické MT. Pro náročnější a výkonnější mobilní zařízení jako jsou PDA či komunikátory, ve Vašem případě HTC HD, doporučujeme jednoznačně použití Powermonkey-classic či Powermonkey-eXplorer, které disponují přímo výstupem 4,5 – 5 V a dokáží tak v kombinaci s 2200 mAh akumulátorem dobít klasický MT dvakrát (výstupní kapacita se pohybuje kolem 2100 mAh).
Kropáček Filip (8. 6. 2009, 11:31)
Nabijeni HTC Touch HD
Dobry den, chtel bych se zeptat, jestli je mozne nabijet touto nabijeckou HTC Touch HD. Oboji jsem koupil ve Vasem obchode pred 14-ti dny. S originalnimi clanky 1800 mAh dodavanymi s nabijeckou dobiji max 10-15% baterie v HTC. Pokud pouziji 2700 mAh clanky schopne prokazatelne davat 1.5 A az do kapacity 2500 mAh, dobiji max 20-25%, pak se nabijecka vypne. Vse samozrejme pri vypnutem zarizeni. Nabijecka se pomerne hodne zahriva. Je toto chovani normalni nebo muze jit o vadny kus?
Dan (5. 6. 2009, 14:26)

Vložiť otázku do diskusie

 
Odoslaním príspevku súhlasíte s pravidlami diskusie.

Pravidlá diskusie:

Prosíme, píšte príspevky k téme, aby bola diskusia prínosná ostatným. Diskusia je moderovaná - prevádzkovateľ si vyhradzuje právo príspevok redakčne skrátiť, presunúť do inej diskusie a nevhodný príspevok zmazať. Nevhodnými sú predovšetkým protizákonné, vulgárne, tematicky alebo inak nežiaduce príspevky.

Formulár je proti spamu chránený službou Google Recaptcha. Ochrana súkromia Zmluvné podmienky

Parametre

Napájanie a batérie
Max. prúd450 mA
Komunikácia
Typ konektora

Typ konektora

Typ hlavného nabíjacieho a dátového konektora. Údaj potrebný pri výbere príslušenstva.

microUSB, miniUSB, USB 2.0, Samsung, Nokia 2mm, Nokia 3.5mm, Sony Ericsson, Apple 30pin, Špeciálny
Konštrukcia, materiál a farba
Farba

Farba

Farba udávaná výrobcom v označení tovaru. V prípade kombinácie farieb je to prevažujúci farba.

sivá
Ostatné
Má solárný panelNie

Popis a špecifikácie sa môžu zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia. Obrázky majú len informatívny charakter.

Aktuálna skladová dostupnosť zobrazuje online počet dostupných položiek v predajniach a v našich skladoch. V cene tovaru sú už zahrnuté poplatky za likvidáciu elektroodpadu podľa zákona č. 185/2001 Z. z. a poplatky za autorské práva podľa vyhlášky č. 488/2006 a č. 408/2008 Z. z. v znení neskorších predpisov, ak sa na výrobok vzťahujú.